FANDOM

Nelgor
Funkcja Arcykapłan Quota
Krąg II
Data dołączenia {{{dołączył}}}
Zasługi Wspomaganie teistyczne
Odznaczenia Brak. :(
Nelgor (niem. Herr Nelghor; dylk. Nergal) - Jeden z magów wchodzących w skład organizacji Rady Magów Puna.

CharakterystykaEdytuj

Nelgor jest postacią nieprzeciętnie przeciętną, która wywarła ogromne piętno na organizacji RMP, głównie w sferze teizmu i podlizywania się Dodowi. Jest przedstawicielem głównego nurtu postępowo-modernistycznego w RMP. Postuluje rozwój fabularny jak i ograniczanie spamu, ale w ostatecznym efekcie sam także spamuje.

Nelgor podejrzewany wielokrotnie przez RMP o homoseksualne skłonności niechętnie mówi o tych sprawach, jedyne co o nim wiaodmo, to informacja jakoby posiadał legendarnego BigÓja (niem. groß Glied).

Nelgor jest tajemniczy i zamknięty w sobie, a jego flegmatyczność cechuje prowadzone w świątyni msze, przez co liczba omdleń i zawałów członków RMP wzrosła o 6%.

Z wyglądu, Nelgor powszechnie jest uznawany za przystojnego, ale nie przesadnie (o czym czasami zapomina podczas licznych podrywów w dziwnych miejscach, o skutkach nieznanych nawet samemu Mistrzowi).

Historia życiaEdytuj

Pierwsze miejsce zamieszkania jak i miejsce dzieciństwa są bliżej nieznane historykom. Spekulacje wspazują na parę biseksualnych gnolli Zbysia i Zenony, zamieszkujących okolicę Verdesfarii. Aczkolwiek Nelgor jest człowiekiem czystej krwi, co potwierdziły tajne badania na HIV które kiedyś odbył, a ich tajemnicę zakwestionowano.

W kronikach pojawił się dopiero jako działacz Lewicowej Partii Postępowej LPP, w germańskiej prowincji Übersteidten. Kiedy osiągnął stanowisko posła, wyjechał do stolicy, gdzie podjął się seminarium dla przyszłych kapłanów Quota w Pitupitiris. Niedługo potem przydzielono go do głównej świątyni, po czym awansował na głównego arcykapłana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki